Sulawesi 2015. február

karcsika úti naplója
Értékelés: 0
Téma: 2015. februárjában 13 év után visszamentünk Sulawesire, Indonézia hatalmas, világ végi szigetére. Nézzük mi változott!

Sulawesi 2015. február   úti napló bejegyzései:

16211 megtekintés - 0 db hozzászólás
Togean-szigetek

2015.03.11 12:43
Címke:

Visszatértünk a szigetről, eljutottunk Posoba autóval, ott aludtunk egyet, felültünk a repülőre Makassar felé, délután irány Kuala Lumpur.Most két éjszakát fogunk Kuala Lumpurban tölteni, hétfőn vasárnap pedig indul a gép Párizson át haza. [...]

11062 megtekintés - 0 db hozzászólás
Út Ampenába, a Togean-szigetek felé

2015.03.02 09:43
Címke:

Tegnap nem volt idő beszámolót írni. Reggel elmentem a jegyirodába ellenőrizni a repülő járatokat Paluból Makassarba. Egy elszólás miatt derült csak ki, hogy nem csak Paluból van járat, hanem a félúton lévő Posoból is (6 órával rövidebb autóút Ampenából, ahova a komp érkezik a Togean-szigetekről). [...]

11545 megtekintés - 0 db hozzászólás
Tana Toraja - 3. nap: kirándulás Rantepaotól keletre

2015.02.27 12:50
Címke:

Reggel viszonylag időben sikerült elindulni. Ugyanarra tettünk egy nagyobb kört, mint amerre az első napon is motoroztunk: indulunk Rantepaoból, elmentünk Kete Kesu felé, majd a falvakon keresztül Makaleba, és onnan vissza a szálláshelyhez.Nagyon klassz nap volt. [...]

14153 megtekintés - 0 db hozzászólás
Tana Toraja - 2. nap: Temetési szertartás

2015.02.26 08:36
Címke:

Ide is egy másfél órát mentünk, megint csak fantasztikus tájon keresztül. A guide-ot követtük, fogalmunk sem volt, hogy merre járunk.Pont amikor megérkeztünk lemerült a fényképezőgépem akkumulátora. [...]

14346 megtekintés - 0 db hozzászólás
Tana Toraja - 2. nap: Házszentelő szertartás

2015.02.26 08:14
Címke:

Nicolas megérkezett ½ 9-re. Mi is motorra szállunk és elindultunk utána. Tegnap még úgy volt, hogy egy házavató szertatásra megyünk és ha még lesz idő, akkor útba ejtünk egy esküvőt. Ma reggelre mát inkább egy temetést ajánlgatott, de egészen másikat, mint amit tegnap a vacsoránál is mondott. [...]

15614 megtekintés - 0 db hozzászólás
Tana Toraja - 1. nap: kirándulás Kete Kesuba

2015.02.25 11:35
Címke:

A piac után átsétáltunk a tegnap is említett panzióba, hogy vezetőt találjunk magunknak. A hölgy helyett egy férfit kerítettek valahonnan telefon a panzióban. A manus valahol a világ végén volt kliensekkel egy szertartáson. Vártunk rá egy csomó időt. [...]

11572 megtekintés - 0 db hozzászólás
Tana Toraja - 1. nap: heti piac

2015.02.25 11:27
Címke:

Nem indult könnyen a reggel: a tegnapi utazás és az időeltolódás miatt 11 óra is volt, mire kijutottunk a szállodából.Ma volt a heti piac Rantepao északi végén. Bemóval elmentünk megnézni, megvettük Ákinak a beígért toraja kést, vettünk papucsokat, és megnéztük az állat vásárt. [...]

11186 megtekintés - 0 db hozzászólás
Út Tana Torajaba

2015.02.24 09:38
Címke:

Reggel nem túl sietősen kimentünk a buszterminálra Tana Toraja felé. A buszok tudtuk, hogy 10 órakor indulnak, de nem sikerült összeszedni magunkat. 10 óra után indultunk el a szállodából. A szálloda kisbusza elvitt a Makassar Mallig és onnan bemóval mentünk a buszpályaudvarig. [...]

12181 megtekintés - 0 db hozzászólás
Utazás Sulawesire

2015.02.23 11:04
Címke:

12 éve, még a gyerekek előtt, egy több hónapos Indonéziát, Malajziát, Thaiföldet és Kambodzsát érintő utazás során jártunk Sulawesin. Akkor Sulawesi az utazás egyik kiemelkedő csúcspontja volt, ezért én személy szerint azóta nagyon vágytam visszamenni. [...]

A teljes bejegyzés

Még nincs bejegyzés a naplóban!