California Beach 3*
3.3 pont - 3 értékelés
Még nincs értékelés. Írja Ön az elsőt!
Város:
Laganas
Besorolás:
Teljes ár:
324 280
Ft / fő-től (8 napra)
Ft / fő-től (8 napra)
Értékelések az nevű ajánlathoz
Értékelések az nevű szállodához
Írja meg tapasztalatait!
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
A személyzet messze menő segítő készsége !
A személyzet messze menő segítő készsége !
Nem tetszik:
A tv hiánya , a hűtő nagyon kicsi mérete , és a discó , ami a szomszédba volt , nem lehetett tőle pihenni ! A körbe elhelyezkedő utcákon az angolok hajnalig tartó üvöltözése , és a motorosok és a quadosok folyamatos száguldozása , és a hang zavar , ami ezzel jár ! Aki pihenni akar , az ne ide jöjjön !
A tv hiánya , a hűtő nagyon kicsi mérete , és a discó , ami a szomszédba volt , nem lehetett tőle pihenni ! A körbe elhelyezkedő utcákon az angolok hajnalig tartó üvöltözése , és a motorosok és a quadosok folyamatos száguldozása , és a hang zavar , ami ezzel jár ! Aki pihenni akar , az ne ide jöjjön !
Egyéb:
A reggeli kicsit egy síkú , de kiadós , és finom volt .
A reggeli kicsit egy síkú , de kiadós , és finom volt .
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
A tenger közelsége.
A tenger közelsége.
Nem tetszik:
Sajnos ez volt túlnyomó többségben. Nem első utazás volt Görögországban, valamennyi a startutazáson keresztül, igaz ez most az unitravel szolgáltatásait igénybe véve. A második út Zakhyntoson, így van némi viszonyítási alapunk. Nem vagyunk túl nagy igényekkel megáldva, de voltak problémák jelen esetben.
Ami kifejezetten nem tetszett:
- A szálloda néhány területén be lehet látni a konyhai és a raktári, személyzeti részbe, ahol rendetlenség és kosz tárul elénk. ( pl. a konyhában egy macska sziesztázott)
- A zuhanyzóhelyiségben a víz rendszeresen visszafolyt a csempére
- A reggeli több mint siralmas volt. 1 féle sajt, 1 féle felvágott, a "gyümölcs lé" színezett víz volt, annak ellenére, hogy máshol is ittunk korábban szállodai "szörpöt", ez mindent alulmúlt. A kávé is ihatatlan volt. Többen saját üdítőkkel és kávéval készültek, vagy saját zöldségeket hoztak, mivel az sem volt az asztalon. A személyzet nem gondoskodott a reggeli közben az elfogyott ételek pótlásáról és az asztalok leszedéséről, csak ha szóltunk.
- A vacsora ( ala carte) borzalmas volt. Első este sertés borát kértünk (megjegyzem, ha nincs angol nyelvtudás, csak tippelsz, mit fogsz kapni a választható A és B menü közül). Szóval a borda egy csontból és zsírból álló, ketchuppal nyakon öntött valami volt. Elég látványosan álltunk fel és hagytuk ott. A pincér fiú kedves volt, de a hét többi napján sem nagyon tudtuk dicsérni az elénk rakott ételt...
- Vacsora közben egy pohár vizet nem kapunk, mindenért külön fizetni kell.
- A klímáért, amit valószínűleg nem tisztítanak, 7 eurót kell fizetni naponta.
- A szálloda egyik oldala a partra vezető útra néz, esténként és hajnalban quados fiatalok vergődése volt hallható.
- Az idegenvezetőtől (aki érkezéskor a buszon be sem mutatkozott) nem a jól megszokott segítőkészséget és kedvességet kaptuk. A szállásokig nem kísérte el a csoportot, tehát találgatni kellett, mikor épp hol álltunk meg, bár a sofőr erőteljes görög akcentussal bemondta, hol vagyunk. Véleményem szerint, az az idegenvezető, aki nem tud és nem is akar problémákat kezelni vagy megoldani, nem alkalmas feladata ellátására. A vacsora miatti észrevételünkre hanyagul reagált, megígérte, hogy kapunk étlapot, melyet nem teljesített. A hajós kirándulások során megszúrta egyikünket egy tűzféreg, melyre csak annyit reagált, „várjunk 5-10 percet, ha dagad vagy bepirosodik, kapunk az orvostól valami kenőcsöt rá”. Egy idegenvezetőnek tisztában kellene lennie azzal, hogy a vízben milyen mérgező állatok vannak, és hogyan lehetne kezelni az esetleges marásukat, csípésüket.
A facebook-on sugallt személyiségének - https://www.facebook.com/zakynthosakeletviraga?fref=ts - tehát köze nincs a valósághoz amelyet más utastársak is megerősítettek.
Sajnos ez volt túlnyomó többségben. Nem első utazás volt Görögországban, valamennyi a startutazáson keresztül, igaz ez most az unitravel szolgáltatásait igénybe véve. A második út Zakhyntoson, így van némi viszonyítási alapunk. Nem vagyunk túl nagy igényekkel megáldva, de voltak problémák jelen esetben.
Ami kifejezetten nem tetszett:
- A szálloda néhány területén be lehet látni a konyhai és a raktári, személyzeti részbe, ahol rendetlenség és kosz tárul elénk. ( pl. a konyhában egy macska sziesztázott)
- A zuhanyzóhelyiségben a víz rendszeresen visszafolyt a csempére
- A reggeli több mint siralmas volt. 1 féle sajt, 1 féle felvágott, a "gyümölcs lé" színezett víz volt, annak ellenére, hogy máshol is ittunk korábban szállodai "szörpöt", ez mindent alulmúlt. A kávé is ihatatlan volt. Többen saját üdítőkkel és kávéval készültek, vagy saját zöldségeket hoztak, mivel az sem volt az asztalon. A személyzet nem gondoskodott a reggeli közben az elfogyott ételek pótlásáról és az asztalok leszedéséről, csak ha szóltunk.
- A vacsora ( ala carte) borzalmas volt. Első este sertés borát kértünk (megjegyzem, ha nincs angol nyelvtudás, csak tippelsz, mit fogsz kapni a választható A és B menü közül). Szóval a borda egy csontból és zsírból álló, ketchuppal nyakon öntött valami volt. Elég látványosan álltunk fel és hagytuk ott. A pincér fiú kedves volt, de a hét többi napján sem nagyon tudtuk dicsérni az elénk rakott ételt...
- Vacsora közben egy pohár vizet nem kapunk, mindenért külön fizetni kell.
- A klímáért, amit valószínűleg nem tisztítanak, 7 eurót kell fizetni naponta.
- A szálloda egyik oldala a partra vezető útra néz, esténként és hajnalban quados fiatalok vergődése volt hallható.
- Az idegenvezetőtől (aki érkezéskor a buszon be sem mutatkozott) nem a jól megszokott segítőkészséget és kedvességet kaptuk. A szállásokig nem kísérte el a csoportot, tehát találgatni kellett, mikor épp hol álltunk meg, bár a sofőr erőteljes görög akcentussal bemondta, hol vagyunk. Véleményem szerint, az az idegenvezető, aki nem tud és nem is akar problémákat kezelni vagy megoldani, nem alkalmas feladata ellátására. A vacsora miatti észrevételünkre hanyagul reagált, megígérte, hogy kapunk étlapot, melyet nem teljesített. A hajós kirándulások során megszúrta egyikünket egy tűzféreg, melyre csak annyit reagált, „várjunk 5-10 percet, ha dagad vagy bepirosodik, kapunk az orvostól valami kenőcsöt rá”. Egy idegenvezetőnek tisztában kellene lennie azzal, hogy a vízben milyen mérgező állatok vannak, és hogyan lehetne kezelni az esetleges marásukat, csípésüket.
A facebook-on sugallt személyiségének - https://www.facebook.com/zakynthosakeletviraga?fref=ts - tehát köze nincs a valósághoz amelyet más utastársak is megerősítettek.
Egyéb:
Továbbra is all inclusive. Amennyivel kevesebbe került, annyival többet is költöttünk. Ebbe a szállodába nem térnénk vissza.
Továbbra is all inclusive. Amennyivel kevesebbe került, annyival többet is költöttünk. Ebbe a szállodába nem térnénk vissza.