Eftalia Marin Resort 5*


2.3 pont - 1 értékelés   
Még nincs értékelés. Írja Ön az elsőt!
Város:
Alanya 
Besorolás:
 
Teljes ár:
233 963
Ft / fő-től (8 napra)

Értékelések az nevű ajánlathoz

Értékelések az nevű szállodához


Írja meg tapasztalatait!
Név:
- Baráti társaság
Dátum:
2021.10.07 06:36
Visszatérne:
nem
Általános benyomás:
Elhelyezkedés:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szolgáltatások:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tisztaság:
csillag csillag csillag csillag csillag
Ellátás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szobák:
csillag csillag csillag csillag csillag
Általános benyomás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tetszik:
A hotelhez tartozik egy Island nevű külön strand, ahol napi teljes ellátás (szállodával szinte azonos szinten, sőt inkább több), szervezett szórakoztató programok szinte egész nap a felnőtt és gyermekek számára is.

Az étkezések megszerzése a vírus elkerülése érdekében. Kedves kiszolgálás az étteremben, a szállodában, strandon egyaránt. Segítőkész, kedves emberek a strand egész területén.

Nem tetszik:
Odaérkezésünkkor közölték nincs szoba a számunkra. Hihetetlennek tünt, de igaz volt. Felajánlottak 4 személyes duplex nevű szobákat, de ragaszkodunk a megrendelt 2*2fős standard szobához. 14 éjszakára fizettünk be. A helyi idegenvezető segítségével (persze előtte haza több telefon, hogy ez hogy lehet, mondták ki van fizetve kell szobának lenni). Várakozás közben sokan érkeztek, nekik is ajánlották a duplex szobákat (ott ültünk a recepció mellett), senki nem fogadta el, mégis volt szoba. Nem értettem, most sem értem, sőt másnap kiderült, hogy este 22 órakor (mi 16 órára érkeztünk oda) 10 fős magyar csapattal ugyanezt eljátszották, de végül mégis az eredetileg befizetett szobákat kapták meg. Visszatérve magunkra. Fordító segítségével a telefonok után közöltem, hogy kérem vissza a befizetett pénzt és repülő jegy Budapest, fordulok vissza. (Ezt követően embertelen módon viselkedtek velem, véres rongy lettem, levegőnek nézték 15 napig a recepción.) Felajánlottak két lepusztult szobát, amit eredetileg rokkantaknak készült, de szerintem pihenőhely volt, ha valaki nem tudott haza menni munka után. Miután megérkezett az idegen vezető mondtam neki, hogy mit kaptunk, aki azonnal azt válaszolta, ő sem fogadta volna el. Miután a recepcióval beszélt, közölte az is standard szoba, az ami be van fizetve. Neki is lemondtam, nem fogadjuk el, pénz, repjegy, köszönöm szépen. Hát nem úgy van az, ekkor mondtam 1 éjszaka rendben, ha holnap nem lesz új szoba megyünk haza. Valahogy akkor ez már jó volt, holott eddig erről nem volt szó. Másnap megkaptuk az új szobát, ami be lett fizetve és tényleg jó volt. (mivel másodjára voltam, ismertem, hogy legalább 400 standard szoba van). Természetesen azért mentem vissza, mert először nagyon elégedett voltam. A ciki az volt, hogy annak is azt mondtam, akivel együtt utaztam. Így elég kellemetlen helyzetbe kerültem.

A takarítás sem volt megfelelő. (első éjszaka után, a hálóingem kikerült a párna alól, az ágy melletti székre), a kávé, pohár, cukor, stb feltöltés mindig hiányos volt. Amit tudtunk pótolni az ebédlőből cukor, keverőkanál) nem volt probléma, de például a kávét, poharat külön kellett kérni, törökül kiírtam, hogy szeretném, ha adna. Pedig előtte pénzt is tettünk ki. A hűtű mindig meg volt töltve (szoba szervíz). Felmosva - külön figyelve - egy hétig nem volt, lehet előtte sem, csak akkor tűnt fel. A szobában mindig rendet hagytunk, az ágyat rendbe tettük, ott a takarót igazította meg. A teraszról viszont a tengerből gyűjtött csigákat (mélyről hoztam fel, csak búvár szemüveggel és "egy levegővel") azt kidobta. Amikor számon kértem, adja vissza, sok erőfeszítésem van benne - persze nem tudta. Érzéseim nem ecsetelem, de a könny kicsordult a szememből, és természetesen engem okoltak, mivel az szemét - üvegben, tányérra rakva volt -, szerintem pedig személyes tulajdon. Itt nem említem a törölközőből hajtott - előző nyaraláson örömteli figurák - elmaradását.

Kellemetlen volt az is, hogy mindenütt, mindenért - kitéve a pénzes doboz, kosárka - plusz pénzt vártak. Szerintem mindent kifizettünk, többlet szolgáltatást kevésbé kaptunk - ha kaptunk adtunk pénzt is-. Több helyen és szállodában voltam, de Ultra teljes ellátást fizettünk, amiből a fizetés valósult meg, az ellátás bőven alul maradt. A szálloda kívülről gyönyörű, a strand szuper, de ez maximum három csillagra elég nem ötre. Előzőleg ultra nélküli ellátás sokkal jobb volt, akárcsak italok esetében. Nem volt ingyenes koktél, még alkohol mentes sem, reggelire 2 fajta felvágott, ebéd, vacsora nem változatos, hús, köret területén. Süti sok volt, de ritkán új fajta, gyümölcs is néhány féle(2 hétig babán, ananász nem volt), sokszor korlátozott mennyiségben. Covid fertőzéssel jöttem haza, beoltva, minden szabályt szigorúan betartva (szájkendőt ott is használatam, ahol nem volt előírás, immunerősítő szedéssel - utazás előtt 2 hónappal elkezdve -., ott mosogatott pohárból

tálán egyszer ittam.) Összeségében minden tünet nélkül. Kisebb baleset ért a nyaraláson és ellátás nélkül maradtam e miatt itthon, végül kiderült a karantén után, csigolya törésem van. Törökországban a klinikán kiváló ellátást kaptam, de nem vette észre a röntgen a törlést, minden bizonnyal túl friss volt, duzzadt vagy vérömleny miatt - mondta a szakorvos.

Egyéb:
Előző Eftalin Marin hotelben tartozkodásom a vírus előtti évben volt. Akkor szintén ennyi idő alatt kevesebb pénzért, jóval magasabb ellátást kaptunk (átszámoltam euróra, úgy hasonlítottam az összeget, így az euró árfolyama nem befolyásolta az eredményt). Mindenből kevesebb volt. Ital kiszolgáló pult csak a lobbyban volt. A szobában nem volt internet (ajánlásban egyértelműen kiemelve, hogy a szálloda egész területén elérhető.) Az ételek, italok választékossága korlátozott, itt-ott szegényes, volna még mit sorolni, de ebből már aki tervezi az utazást sok információt kap. Az ebédlőnél a mellékhelyiség zömében gusztustalan koszos, papír hiányos volt (a koszról nem ők tehetnek a szálloda lakói, de a takarításról igen). Az ebédlőben és mindenütt az asztalok fertőtlenítve voltak, de székek, padló stb nem igazán. A standon a műanyagba helyezett fekvőhely sem, fertőtlenítő is kevés helyen volt, szájkendő viszont ingyenesen elérhető volt. Elnézést kérek mindenkitől, ha valami elírás van, de fektemben (nem kelhetek ki az ágyból, csak nagyon kevés időre) a telefonról így tudtam. Köszönöm, hogy elolvasta véleményem.









(06 20) 884 94 00
Irodáink
Hírlevél feliratkozás
Megjelölt utazások