Zakynthos beszámoló

Utazás időpontja:
2015.07.31 - 2015.08.07

Paradise Stúdiók, Argassi, Görögország, Jón-szigetek, Görög-szigetek, Zakynthos

Életem egyik legszebb nyaralása volt.

Tökéletes választás volt minden tekintetben.

Az egy órás késve indulást leszámítva minden gördülékenyen alakult.

A hely maga varázslatos volt, mesésen szép, a szállásunk tiszta, naponta takarítottak, a görögök kedvesek, valóban mindent használhattunk amit a Chryssi Aktisok.

Volt egy vihar is, akkor nem volt sem áram sem víz, de fél nap alatt helyreállt.

A hajókirándulás is mese volt.

Ételeket mi készítettünk, a Bazaart ajánlom bevásárlásra, mert az egy nagyobb lánc tagja, olcsóbb, de sok kisebb bolt is volt, hozzánk is nagyon közel.

A szobánk a medencére nézett és picit a tengert is láttuk, ami tényleg a szánkban volt, és nem kellett kaptatókon több száz métert sétálni hozzá. Mögöttünk olajfa liget és hegy.

Éttermek közül a Zorbast ajánlom, fenséges volt az étel, snack barnak pedig az Apollót.

A nagy medence tiszta volt és ha reggel 8 körül leraktuk a törölközőt, volt is helyünk.

Voltunk bent Zakinthoson is, a busz jött de késve, de ez náluk így van. A távolsági típusú klimatizált Volvo busz üresen rajtunk kívül mást nem szállított vissza, integettünk neki, hogy felvegyen, de készségesen megtette és az apartmanig vitt.

Bent a város "Váci utcájában" van egy bácsi, aki maszek cipőboltot üzemeltet igazi bőr handmade cipőket árul, szebbnél szebb szandik csak 15 euróért.

(Ezt csak úgy, mint nő, megjegyzem:D)

Szóval összességében tényleg csoda volt, csak sajnos hamar eltelt, de biztos hogy bármikor visszamennék.:)

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!