Nyaralás Sousse-ban beszámoló

Utazás időpontja:
2008.08.05 - 2008.08.15

Sousse, Tunézia

Augusztus elején utaztunk ketten Tunéziába Sousse városába last minute uttal a Best Reisen utazási iroda /Start U.I. közvetítő/ szervezésével.

Féltem az utazástól, mert sok rém történetet olvastam az interneten, pl. hogy órákat késik a gép, koszos a szoba stb. A repülönk délután indult, így nem kellett korán kelni. A tunéziai légi társaság gépe fél óra késéssel indult, de a pilóta behozta a késést és időben érkeztünk, nekünk szerencsénk volt. A szállásunk az El Hana Residense szállódában volt, ami egy szálloda lánc egyik szállodája - három szálloda egymás mellett - egy hatalmas pálmafás, rendezett, tiszta kerttel, két medencével. A szálloda mellett van egy egyirányú forgalmas út, óvatosan kellett átkellni a zebrán, mikor lementünk a tengerhez. Nagy nyűzsgés volt az út és a tengerpart mellett, de ez minket nem zavart és a szállodába sem hallattszott fel. Egyébként életveszélyesen vezetnek, mégsincs náluk sok baleset és nincsenek kátyúk.A szálloda nem új épitésű, de a szobánk szépen berendezett tengerre néző volt, igaz 20 euróba került, de megérte /a kilátás csodaszép/. A szobának egy hibája volt, hogy a világos drapp színű szőnyegpadlón volt egy nagy vörösbor folt, valamelyik kedves vendég nem találta el a poharat. Probálták eltüntetni a foltot, de nem nagy sikerrel, vörösbor esetében ezen nem is csodálkoztam. A takarítónak két naponta adtunk 1 dinárt - ezért mindig tiszta volt a szobánk. Kaptunk naponta törölközőt és vécé papírt is. A takakrítási rendet ugyan nem értettem meg, hogy miért vitték el a koszos törölközőket reggel és a tisztát csak délután hozták. A magyar szállodáknál egyszerre történik a csere. A szálloda személyzete egyébként kedves, udvarias volt, de ez nem csak a szálloda területére igaz. Mindenhol megértették az angolt és nagyon sok magyar szót is tudtak, nem úgy mint mi.Egyébként mindenhol elvárják a borravalót, mert alacsony a fizetésük és ebből élnek. Az étel jó volt a büfé rendszer miatt mi sose maradtunk éhesek.Sok salátájuk volt, amit mi nagyon szeretünk, de hús és hal is volt mindig és édesség meg fagyi. A fakultatív programok nagyon jól szervezettek voltak, pedig több programon is részvettünk, az idegen vezetők jól felkészültek, segítőkészek. Légkondicionált buszokkal a szállodából vittek és hoztak minket. A szállodában napközben és este is programokkal szórakoztatták a vendégeket. Az árak egyátalán nem voltak drágák csak a víz, de az is csak a szálloda területén /1,5 Dinár/, a közértben elfogadható áron lehetett kapni /0,35 D/ és be is lehetett vinni a szállodába. Visszafelé egykor indult a gépünk - volt akinek éjjel - így még időben, kényelmesen meg tudtunk reggelizni. A repülő szintén késve indult, de pontosan érkezett és a csomagok is megvoltak. Jó, hogy 11 napra mentünk, mert nagyon gyorsan elment az idő és még lett volna látnivaló. Összefoglalva mi nagyon jól éreztük magunkat és bármikor visszemennénk.

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!