Nyaralás beszámoló

Téma:
Utazás időpontja:
2009.08.18 - 2009.08.25

2009.július 18-án indultunk Tunéziába.A befizetett 8 napból már itt 1 nap elveszett mivel késő este értünk ki.Megjegyzem voltunk már Tunéziában souss-ban ott az idegenvezető az elveszett nap helyett másnapra kiharcolt 1 ebédet a csoportnak.Mi nem adtunk 20 eurót tengerre néző szobáért.Úgy gondoltam a befizetett összegért tiszta rendes szoba jár így is.És hát 4* szálloda nagy baj nem lehet a szobákkal.A szoba földszinten volt így is szép kilátással.De sajnos elfelejtettek kitakarítani.Csak az ágynemű volt tiszta/remélem/A porszívót nem használták míg ott voltunk.TV nem volt 3 nap után sikerült kiharcolnunk.Az étkezésről:minden nap harc folyt az evőeszközökért és tányérokért.Az ételek utántöltése nagyon lassú volt.Éhen nem halt senki de 4*-ból egyet simán el lehetne még venni.A park szép bár a levágott pálmalevelek és a fekete zsákba tett szemét 1 hét után is ott volt.Medence szép és tiszta.Tengerpart:az ott dolgozók saját törülközővel lefoglalják a jobb ágyakat és euróért átadják./mi lesétáltunk reggel és foglaltunk/Sajnos érzékelhető,hogy a pénz körül forog a világ.Ezt Souss-ban nem tapasztaltam.Itt igen :-( Tehát inkább készüljetek úgy mintha 3*szálloda lenne és akkor szuper nyaralásotok lesz.Ha valakinek tudok segíteni az írjon mert ide nem mindent írtam le.

Hozzászólások a beszámolóhoz

2009.11.26 18:13 liboremma (2)
Mi sousse-ban az El Hannában voltunk szept-08-tól. Ha adtunk jattot a szobalánynak porszívózott,na de mindennap adjunk? Külömben a 3***-al max elégedett vagyok amit adtak érte. Szivesen megyek vissza jövőre is . At ételekkel elégedettek voltunk. De jó tanács!! Salátát,vagy az ottani vízzel mosott gyümölcsöt NE!!! Nagyon csúnya dolgot csinál!!!
Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!