El Mouradi Palace, a tökéletes választás beszámoló

Utazás időpontja:
2009.03.06 - 2009.03.13

El Mouradi Palace 5*, Port El Kantaoui, Tunézia

Tunéziában jártam a családommal idén márciusban. A Start Utazási Irodában beszéltek rá, hogy a Sousse közeli Port El Kantaoui kikötő és nyaraló körzetet válasszuk és mivel 5*-os Hotelbe szerettünk volna menni, így jött az El Mouradi Palace, ami utólag tökéletes választásnak bizonyult.

A szálloda ebben a kora tavaszi időszakban is tele volt, elsősorban francia és német nyugdíjasokkal. Ennek ellenére mindenki a szállodaportástól elkezdve az éttermi pincérekig hihetetlenül kedves és előzékeny volt, a két gyermekemet meg szabályosan körbeugrálták. (A pincér amikor leültünk a vacsorához, szalvétát kötött a nyakukba és 3. naptól hozta a kedvenc ételüket.)

A szálloda 5*-nak megfelelő. Nyáron tökéletes a medence és a tengerpart, így tél végén nagy öröm volt a fedett és temperált vizű medence, gyerekpancsolóval.

Port el Kantaoui csodás! Ajánlom mindenkinek: tengeralattjáróztunk, hintóztunk, vidámparkban és állatkertben jártunk, kisvonatoztunk, tevefarmon jártunk. És kevés volt az egy hét, hogy mindent kipróbáljunk.

Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!

És kevés volt

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!