Kappadókia - hogyan jutottunk ide beszámoló

Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide Kappadókia - hogyan jutottunk ide

Kappadókia - hogyan jutottunk ide

Utazás időpontja:
2010.08.19 - 2010.08.27

Göreme, Törökország, Kappadókia, Anatólia

Amikor utazni kezdtem mindjárt a második nagyobb utam vezetett Törökországba. Egyetemista koromban Isztambulig vagy ötször mentem el. Törökországtól mindig jó kedvem lett, ha volt négy öt napom, akkor felültem az egyik Erzsébet térről induló seftes buszjáratra és egy nap alatt máris Isztambulban voltam.

Isztambul is maga a tökéletes utazási célpont, de Isztambulból valami hihetetlen mennyiségű buszjárat indul az ország minden részébe. Olcsón lehetett nagyon messzire, nagyon könnyen eljutni, néhány nap alatt volt elérhető egy egzotikus világ. Törökország a hátizsákos utazás Mekkája. Utoljára 16 éve, az egyetem utolsó nyarán sikerült hosszabbidőre eljutnom ide, akkor másfél hónap alatt bejártam Anatólia jelentős részét.

Már az első nagyobb utazás során is jártam Kappadókiában, a második alkalommal - emlékeim szerint - tíz nap körüli időt töltöttem itt. Kappadókia előtt és az után is rengeteg helyen állt el a lélegzetem, de az emlékeimben úgy élt, mint az eddig látottak egyik csúcsa.

Az idén először - mivel a nagyobbik gyermek iskolába megy - a nyári főszezonra voltunk kénytelenek időzíteni a nyaralást. Két hétre utaztunk. A gyerekek kedvéért az első hétre tengerparti nyaralást terveztünk, a második hétre pedig - ha nem is hátizsákos - de egy kis igazi utazást.

Belekben, a szállodában béreltünk autót, a viamichlen.com-on kinéztük az utat, és irány Kappadókia.

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!