Elmegy..de soha többet beszámoló

2008.07.28 - 2008.08.05

Alasitas apartman, Paralia, Görögország

Üdv mindenkinek!

A párom és én először 2007 Júliusában utazási irodán keresztűl, autóbusszal utaztunk ki Paraliára két batátunkkal együtt! Bő 12 órás buszozás,kevés várakozás után nagy elégedettséggel foglaltuk el a szállásunkat a Galaxian apartmanházban! Az erkélyünk a tengerre nézett, ami olyan közel volt, hogy bele lehetett volna csobbanni! A szállásunk tiszta rendezett, és majdnem új volt! Szóval frankó 10 napos nyaralásnak néztünk elébe! Nem is volt semmi gond! Szép, pörgös, bár talán kicsit túl zsúfolt város! De hát ezt tudtuk! Az idén is ugy döntöttünk, újra meglátogattjuk Paraliát! De autóval, és nagyobb társasággal! Sajnos nem volt megoldható, hogy ugyanabban az apartmanházban kapjunk szállást, de reménykedtünk, hogy nem lesz nagy külömbség a kettő között! Pedig volt! Igaz az Alasitas apartmanházban sokkal szebb, és tágasabb szobák is voltak, de mi nem ilyet kaptunk! Egy kb 15-20m2-nyi kis lyuk, amiben már benn van a konyha, meg mosdó is! A tisztaság és a felszerelése kritikán aluli(nem volt csak 1 helyen konektor+amibe a tv volt bedugva)! Ja, és az erkélyünk sajnos a szomszéd ház potyogó vakolatú falára nézett, meg a fürdőszobákra!

:-) Igazábol nem a szállás a lényeg, ugyis csak aludni fogunk ott egy hétig-gondoltuk! De nem csak a szállás, de maga a város sem hozta ugyanazt az élvezetet, mint tavaj!

Az emberek nem figyelnek egymásra, kevés a kedves ember(legalábbis mi így láttuk), a tengerpart tavalyhoz képest nagyon koszos(eldobált papírok, csikkek, üvegek, flakonok, meg sok minden más, amit csak el lehet képzelni, és nem igazán vettük észre, hogy az emberek törnék magukat, a tisztántartásra!:-(( Ja, és csak elvétve találni jó éttermet!De az is inkább a helyieknek kedvez, ők kaphatnak olyat is amit a turisták nem! Pl.: A Józsi's taverna nevű "magyar ""étterem"", nagyon rossz emlékeket hagyott bennünk! A személyzet egyáltalán nem rugalmas, és nem segítőkész, az evőeszköz, és a más eszközök tisztasága és állapota lehangoló(a só-bors szórón ragadós ujjlenyomatok, zsírfoltok díszelegnek, a tányérból hatalmas darab ki van törve...)! A párom szeretett volna valamilyen friss salátát kapni, én pedig egy egyszerű féladagot kértem volna, mire az ember közölte röviden és tömören, hogy nincs! Csak az van, amit az étlapon látunk!! Bár a szomszéd asztalhoz kétszer vitték a salit, az ott létünk alatt!:-) És ma sem értjük, hogy miért nem álltunk fel! A szállásra nem lehetett felvinni a matracot, ezért lenn kellett hagyni az előtérben, mignem egyik reggeltől nem volt rá gondunk... eltünt!

Az autókra is vigyázni kell, mert pl az egyik társunkét vágigkarcolták elég hosszan!

Amit érdemes megnézni a közelben,az a sóbánya, ami paráliától max 8 perc autóval! Az egyik oldalon a szép strand, az út másik oldalán, pedig az iszapfűrdő! Cölöpök vannak leverve, abba kell kapaszkodni, mert a só miatt a test csak lebeg a vizen, nem süllyed el! És sokan járnak oda, állitolag jó az izületekre, meg a bőrnek is jót tesz! Lehet iszapolni is, bár első ránézésre nem valami bizalom gerjesző, és kicsit büdi is, de ha van hozzá elég lelki erő és nem fantáziálgat az ember hogy mi van benne, nagy élmény! És mellesleg nagyon sima lesz tőle a bőr! Búvárkodni kötelező! Csak a medúzákkal kell vigyázni! A páromat mind a kétszer megcsípte egy, de semmi baja nem lett hál'isten!

Volt jó is, rossz is, tudnék még mesélni...

Bár a mi rossz élményeink miatt mi nem fogunk Paraliára visszatérni,azonban senkit nem akarok elriasztani, csak az élményeinket osztottam meg!

Jó nyaralást:

Zoli és Kriszta

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!