Chiraz Club Hotel 3*
1.6 pont - 780 értékelés
Még nincs értékelés. Írja Ön az elsőt!
Város:
Monastir
Besorolás:
Értékelések:
Értékelések az nevű ajánlathoz
Értékelések az nevű szállodához
Írja meg tapasztalatait!
Általános benyomás:
Sziasztok!
Ki melyik utazási irodával utazott a Chirazba?Érdekelne,mert nem találom,kivéve ezt az oldalt.A Medina már nem utaztat oda?3 éve voltunk ott a párommal,és meg szeretnénk ismételni a csodálatos nyaralást.Jelenleg melyik iroda árul oda utat?Köszi előre is!Üdv!
Ki melyik utazási irodával utazott a Chirazba?Érdekelne,mert nem találom,kivéve ezt az oldalt.A Medina már nem utaztat oda?3 éve voltunk ott a párommal,és meg szeretnénk ismételni a csodálatos nyaralást.Jelenleg melyik iroda árul oda utat?Köszi előre is!Üdv!
Általános benyomás:
Tavaly kevésen mult, hogy mi is perre mentünk... kérlek, ha vége, majd mondd el mi lett! Minket az ügyvédem beszélt le róla....
Adissimo, mindenkinek szive joga hol érzi jól magát.Én is mondhatom, hogy akinek a Chiraz szutyka tetszett, annál én nem innék egy pohár vizet sem, az tuti....
És ez nem csillag, hanem igényesség kérdése... Mivel láttam elöttünk-utánunk nyaralóktól képeket, nyugodtan kijelenthetem, pont olyan mint nálunk.... Még szerencse, hogy volt aki jól érezte magát... Biztos véletlen, hogy a Medina már nem utaztat oda...:))) A sok elégedett vendég miatt lehet, nemde?:)
Adissimo, mindenkinek szive joga hol érzi jól magát.Én is mondhatom, hogy akinek a Chiraz szutyka tetszett, annál én nem innék egy pohár vizet sem, az tuti....
És ez nem csillag, hanem igényesség kérdése... Mivel láttam elöttünk-utánunk nyaralóktól képeket, nyugodtan kijelenthetem, pont olyan mint nálunk.... Még szerencse, hogy volt aki jól érezte magát... Biztos véletlen, hogy a Medina már nem utaztat oda...:))) A sok elégedett vendég miatt lehet, nemde?:)
Általános benyomás:
Sziasztok ! Dino club shiraz szállodában 2008 nyarán szerettem volna pihenni.A részletekről még nem szeretnék nyilatkozni mert pereskedünk az utazási irodával.Elöljáróban csak annyit szeretnék közölni veletek,hogy az ország külömböző helyeiről öt család nemtudta elfogadni a szállodát és a szállást. A tapasztalataink siralmasak , rémisztőek,az ottani állapotokról fényképek és videó felvétel készült.A helyet nem ajánlom senkinek.!!!!!!!!!!!!
Általános benyomás:
sziasztok!
én a párommal töltöttem el egy csodás hetet még tavaly szeptember első hetében!
Nekünk minden tökéletes volt!
Az étel bőséges volt,(imádják a sáfrányt:P), a tenger jó meleg volt, az idő is csodás volt! Rengeteg magyarral összebarátkoztunk, akikkel továbbra is tartjuk a kapcsolatot:)!
A kinti élet is szuper volt, épp akkor volt a Ramadan,szegények...:)
Szerint em 3*-os szintű szolgáltatást kaptunk, és akinek ez szerintem nem volt megfelelő az menjen legközelebb 5*-osba vagy ne is menjen sehova:)!
Ha mennék legközelebb ismét ide jönnék!:)))
Ui: Mary Zsuzsi:) na és szerbusz-vízibusz!
én a párommal töltöttem el egy csodás hetet még tavaly szeptember első hetében!
Nekünk minden tökéletes volt!
Az étel bőséges volt,(imádják a sáfrányt:P), a tenger jó meleg volt, az idő is csodás volt! Rengeteg magyarral összebarátkoztunk, akikkel továbbra is tartjuk a kapcsolatot:)!
A kinti élet is szuper volt, épp akkor volt a Ramadan,szegények...:)
Szerint em 3*-os szintű szolgáltatást kaptunk, és akinek ez szerintem nem volt megfelelő az menjen legközelebb 5*-osba vagy ne is menjen sehova:)!
Ha mennék legközelebb ismét ide jönnék!:)))
Ui: Mary Zsuzsi:) na és szerbusz-vízibusz!
Általános benyomás:
Életem legjobb nyaralását töltöttem itt szeptember elején:) soha nem felejtem el. Nekem minden rendben volt, az emberek nagyon kedvesek és barátságosak voltak. Kár h ilyen gyorsan letelt ez a 11 nap. Remélem hogy jövőre is ide tervezi a család a nyaralást:)
Általános benyomás:
Szia Ildi!
Örülök, hogy Ti is kezditek kiheverni a rémségek szállodáját... Nálunk én mondtam, hogy Tunézia soha többet! Igy Egyiptom mellett döntöttünk, a nyár elején volt ott egy mesés nyaralásunk. Viszont a család kijelentette, hogy 5 csillagnál lejjebb nem, én 12 napot gondoltam, hát olcsó nem lesz. Ha a gazdasági válság nem temet be... de én optimista vagyok:) Bár a Chiraz sokat rontott rajtam...Ti merre indultok?
Örülök, hogy Ti is kezditek kiheverni a rémségek szállodáját... Nálunk én mondtam, hogy Tunézia soha többet! Igy Egyiptom mellett döntöttünk, a nyár elején volt ott egy mesés nyaralásunk. Viszont a család kijelentette, hogy 5 csillagnál lejjebb nem, én 12 napot gondoltam, hát olcsó nem lesz. Ha a gazdasági válság nem temet be... de én optimista vagyok:) Bár a Chiraz sokat rontott rajtam...Ti merre indultok?
Általános benyomás:
Szia Ildi!
Már kevesebbet gondolunk rá, de szerintem elfelejteni soha nem fogjuk. Tunézia mint olyan, kikerült a látószögünkböl. Valószinüleg, ha fizetnének sem utaznék többet oda. Néha beleolvasok az indexen a tunézia topikba, és arra gondolok, hogy milyen szép nyaralásunk lehetett volna, ha nem ezt a lepratelepet választjuk...
Talán a következö nyár egy szép nyaralásrt hoz, akkor talán még távolabb kerülök ettöl a rémálomtól...
Ti hogy vagytok?
Már kevesebbet gondolunk rá, de szerintem elfelejteni soha nem fogjuk. Tunézia mint olyan, kikerült a látószögünkböl. Valószinüleg, ha fizetnének sem utaznék többet oda. Néha beleolvasok az indexen a tunézia topikba, és arra gondolok, hogy milyen szép nyaralásunk lehetett volna, ha nem ezt a lepratelepet választjuk...
Talán a következö nyár egy szép nyaralásrt hoz, akkor talán még távolabb kerülök ettöl a rémálomtól...
Ti hogy vagytok?
Általános benyomás:
Kedves Rocco!
Nem tudok róla, hogy ide bárkinek sikerült volna képeket feltölteni... a www.index.hu tunéziai élmények cimü topikba raktak fel képeket. Egyik-másik engem is megrémitett, pedig személyesen is sikerült élményeket gyüjteni a Chirazból...Szerintem tedd fel öket oda, többen olvassák, talán sikerül néhány embert másik szálloda irányába terelgetni...
Remélem már kihevertétek a nyaralást...
Nem tudok róla, hogy ide bárkinek sikerült volna képeket feltölteni... a www.index.hu tunéziai élmények cimü topikba raktak fel képeket. Egyik-másik engem is megrémitett, pedig személyesen is sikerült élményeket gyüjteni a Chirazból...Szerintem tedd fel öket oda, többen olvassák, talán sikerül néhány embert másik szálloda irányába terelgetni...
Remélem már kihevertétek a nyaralást...
Általános benyomás:
A hozzászólásomhoz szeretném még hozzáteni,hogy nemsikerült feltölteni a szálódáról készült fotókat, de sehonyan sem sikerült, pedig aki látná ezeket a fotókat nemhiszem hogy ezt a szálódát választaná úti célul! Ha valakinek sikerült már képeket felrakni jelezzen már vissza!Köszönöm.
Általános benyomás:
Sziasztok! Tényleg nem akarok kötekedni (már leírtam a mi tapasztalatainkat), csak tényleg érdekel(ne), hogy hogyan lehet az, hogy ugyanazt a szállodást emberek ennyire eltérően látják? Szerintetek mi lehet ennek az oka? Én csak egy értelmes eszmecserét szeretnék és természetesen nagyon sajnálom, hogy nem mindenkinek volt jó a nyaralása. Amúgy senki nem állította, hogy ez egy luxusszálloda... Szóval szerintetek miért vannak ilyen nagy véleménykülönbségek? Én nem hiszem, hogy 1-2 hónap alatt ennyire változnának a dolgok...Ez tényleg rejtély számomra.
Általános benyomás:
Kedves Rocco!
Csak óvatosan a panasszal, az elözö hozzászólásokban minket alaposan a földbe akartak döngölni, hogy kritizálni mertük ezt a luxusszállodát:)
Mellesleg tényleg jogtalan a reklamációd, amennyiben a wellness rész zuhanyzótálcájában már nem találtátok ott azt a megkövesedett hányást, amit mi juliusban....ez azt jelenti, hogy legalább egyszer ott is takaritottak az elmult 3 hónapban:)
Csak óvatosan a panasszal, az elözö hozzászólásokban minket alaposan a földbe akartak döngölni, hogy kritizálni mertük ezt a luxusszállodát:)
Mellesleg tényleg jogtalan a reklamációd, amennyiben a wellness rész zuhanyzótálcájában már nem találtátok ott azt a megkövesedett hányást, amit mi juliusban....ez azt jelenti, hogy legalább egyszer ott is takaritottak az elmult 3 hónapban:)
Általános benyomás:
A szállás elfoglalásakor megdöbbenten tapasztaltuk, hogy a szobák tisztasága még a legalapvetőbb higiéniai követelményeknek sem felel meg. A fürdőkád nem volt kitisztítva, de elmondhatom, hogy a lerakódott szennyeződés nem az előző héten került oda. A fürdőkád peremén vastagon állt a por és a penész, a lefolyó el volt dugulva. A zuhanyfüggöny szintén telel volt penészfoltokkal.
A tájékoztatóban ingyenes szolgáltatásként feltüntettet lehetőségek közül egyedül a fedett úszómedence volt igénybe vehető, de használatra alkalmatlan állapotban. A medence alját a koszos vízen keresztül nem lehetett látni. A többi szolgáltatás nem üzemelt.
Az öltözők mosdóinak lefolyója szintén elé voltak dugulva, így a már szinte fekete víz hetek óta állt benne. A plafon egy része leszakadva, a pihenőágyakon csótányok mászkáltak, a jacuzziban rohadt almacsutka hevert, a járólapok több hetes mocskát pedig egyszer sem takarították fel.
Az ellátás sem volt megfelelő.
Az ételek frissessége kívánni valót hagyott maga után, az enyhe ételmérgezés tüneteit mindannyian tapasztaltuk magunkon.
Minden étkezés alkalmával ugyan annál az asztalnál foglaltunk helyett, így megállapíthattuk, hogy az ott eltöltött idő alatt az asztalterítőt egyszer sem cserélték le. Azok a sütemények, amelyek adott napon nem fogytak el másnap - kicsit más formában ugyan - de ismét a feltálalásra kerültek.
Az utazási hely, illetve a szálláshely kiválasztásánál fontos szempont volt számunkra, hogy 4 éves kisfiúnk is jól érezhesse magát. Ezért is döntöttünk a fent nevezett hotel mellett, ugyanis a tájékoztató szerint júniustól októberig gyermekbarát programokat is szerveznek, melynek keretében a DINO CLUB animátorai gondoskodnak kicsik és nagyok magyar nyelvű szórakoztatásáról. Dino kalandok gyerekeknek címmel: kalózműhely, varázslónap, vízi olimpia, dino torna, dino diszkó programokat szerveznek nekik.
Ezek a programok elmaradtak, míg a tőlünk nem messze lévő, azonos árkategóriába tartozó és azonos szolgáltatásokat hirdető hotelben minden gyermekprogram megszervezésre került.
Óvoda megnevezéssel üzemelt egy olyan helyiség, ahol a gyerekeket papírral és ceruzával igyekeztek szórakoztatni.
Egy alkalommal alkalmunk nyílt betekinteni a konyhába, ahol a bűztől 5 percnél több időt nem lehetett eltölteni. Az ott dolgozók kéztörlő kendőjeként egy már befeketedet, ócska kabátféleség szolgált.
A hazaindulás napján pontosan érkeztünk a repülőgép felszállási helyére, azonban ott még órákat kellett várakoznunk. Hiába fordultunk felvilágosításért az érintettekhez, senki nem foglalkozott velünk, felvilágosítást nem kaptunk. Közel 4 óra késéssel indultunk el.
Az álláspontom szerint az utazási iroda (az utazásszervező) programfüzetében közzétett, a szálloda színvonalára vonatkozó tájékoztatásából, valamint az utazás jellegéből adódóan alappal számítottunk arra, hogy magas szintű szintű szolgáltatásokat, teljes kényelmet és zavartalan pihenést, kikapcsolódást biztosító elhelyezést biztosítanak számunkra,és hogy ezen jogos elvárásnak a hotel egész intézménye nem felelt meg.
A tájékoztatóban ingyenes szolgáltatásként feltüntettet lehetőségek közül egyedül a fedett úszómedence volt igénybe vehető, de használatra alkalmatlan állapotban. A medence alját a koszos vízen keresztül nem lehetett látni. A többi szolgáltatás nem üzemelt.
Az öltözők mosdóinak lefolyója szintén elé voltak dugulva, így a már szinte fekete víz hetek óta állt benne. A plafon egy része leszakadva, a pihenőágyakon csótányok mászkáltak, a jacuzziban rohadt almacsutka hevert, a járólapok több hetes mocskát pedig egyszer sem takarították fel.
Az ellátás sem volt megfelelő.
Az ételek frissessége kívánni valót hagyott maga után, az enyhe ételmérgezés tüneteit mindannyian tapasztaltuk magunkon.
Minden étkezés alkalmával ugyan annál az asztalnál foglaltunk helyett, így megállapíthattuk, hogy az ott eltöltött idő alatt az asztalterítőt egyszer sem cserélték le. Azok a sütemények, amelyek adott napon nem fogytak el másnap - kicsit más formában ugyan - de ismét a feltálalásra kerültek.
Az utazási hely, illetve a szálláshely kiválasztásánál fontos szempont volt számunkra, hogy 4 éves kisfiúnk is jól érezhesse magát. Ezért is döntöttünk a fent nevezett hotel mellett, ugyanis a tájékoztató szerint júniustól októberig gyermekbarát programokat is szerveznek, melynek keretében a DINO CLUB animátorai gondoskodnak kicsik és nagyok magyar nyelvű szórakoztatásáról. Dino kalandok gyerekeknek címmel: kalózműhely, varázslónap, vízi olimpia, dino torna, dino diszkó programokat szerveznek nekik.
Ezek a programok elmaradtak, míg a tőlünk nem messze lévő, azonos árkategóriába tartozó és azonos szolgáltatásokat hirdető hotelben minden gyermekprogram megszervezésre került.
Óvoda megnevezéssel üzemelt egy olyan helyiség, ahol a gyerekeket papírral és ceruzával igyekeztek szórakoztatni.
Egy alkalommal alkalmunk nyílt betekinteni a konyhába, ahol a bűztől 5 percnél több időt nem lehetett eltölteni. Az ott dolgozók kéztörlő kendőjeként egy már befeketedet, ócska kabátféleség szolgált.
A hazaindulás napján pontosan érkeztünk a repülőgép felszállási helyére, azonban ott még órákat kellett várakoznunk. Hiába fordultunk felvilágosításért az érintettekhez, senki nem foglalkozott velünk, felvilágosítást nem kaptunk. Közel 4 óra késéssel indultunk el.
Az álláspontom szerint az utazási iroda (az utazásszervező) programfüzetében közzétett, a szálloda színvonalára vonatkozó tájékoztatásából, valamint az utazás jellegéből adódóan alappal számítottunk arra, hogy magas szintű szintű szolgáltatásokat, teljes kényelmet és zavartalan pihenést, kikapcsolódást biztosító elhelyezést biztosítanak számunkra,és hogy ezen jogos elvárásnak a hotel egész intézménye nem felelt meg.
Általános benyomás:
Az index fórumon van fenn 1 kép a szálloda csúzdájáról. Mi van veletek? Remélem, az idő begyógyítja a fájdalmat. Mi már mennénk vissza. Köszi nektek, a javulásért.
Üdv. András
Üdv. András
Általános benyomás:
Jaj Kedves Klaudia12!
Amikor olvasom a Te hozzászólásodat, akkor nem tudok nyugton maradni, és úgy érzem, reagálnom kell rá. Senki sem hibáztat titeket, és senki sem kívánta a Ti betegségeteket. Sőt örülünk, hogy jól éreztétek magatokat. De ettől mi még (ne haragudj meg) nem vagyunk boldogabbak. Ha szépen takarították a szállodát, akkor ugye nálatok nem futkározott egér nagyságú svábbogár a szobában és a "fürdőben"? De jó neked. Hát júliusban volt olyan, aki nem mert aludni a szobában és sírt, mert úgy undorodott tőle. A három csillagos szállodai kategóriával hidd el, mi is tisztában vagyunk. De ahhoz mit szólsz, hogy a pincér szólt a vendégeknek, hogy nagyon vigyázzanak az étellel, amit esznek, nem javasolja a fogyasztásukat. Esetleg csak a süteményt. Hát ő többet látott és tudott a dolgokról. Nem hiába kerültek itthon az emberek a László Kórház ferőző osztályára. Vagy ezt is kitaláltuk? Na Igen, unalmas időnkben ezzel szórakozunk.
Na pá
Hamar tanulsz: "szabotázs"
Amikor olvasom a Te hozzászólásodat, akkor nem tudok nyugton maradni, és úgy érzem, reagálnom kell rá. Senki sem hibáztat titeket, és senki sem kívánta a Ti betegségeteket. Sőt örülünk, hogy jól éreztétek magatokat. De ettől mi még (ne haragudj meg) nem vagyunk boldogabbak. Ha szépen takarították a szállodát, akkor ugye nálatok nem futkározott egér nagyságú svábbogár a szobában és a "fürdőben"? De jó neked. Hát júliusban volt olyan, aki nem mert aludni a szobában és sírt, mert úgy undorodott tőle. A három csillagos szállodai kategóriával hidd el, mi is tisztában vagyunk. De ahhoz mit szólsz, hogy a pincér szólt a vendégeknek, hogy nagyon vigyázzanak az étellel, amit esznek, nem javasolja a fogyasztásukat. Esetleg csak a süteményt. Hát ő többet látott és tudott a dolgokról. Nem hiába kerültek itthon az emberek a László Kórház ferőző osztályára. Vagy ezt is kitaláltuk? Na Igen, unalmas időnkben ezzel szórakozunk.
Na pá
Hamar tanulsz: "szabotázs"
Általános benyomás:
Üdvölet Klaudia. Nagyon irígyellek, hogy még csak tegnap kellett ott hagynod ezt a csodás helyet. Most már többen vagyunk, akik jól érezték magukat. Mi is láttuk a csúzda elemeit. A tavalyihoz képest már ez is nagyon szép változás.
A Dino oldalon van a fotópályázat. Tegyél fel oda képeket. Lehet vele nyerni.
Mi biztos, hogy még jövőre (harmadjára) is ide megyünk. Nekünk JÓ a 3*-os Chiraz!!!!!!!!!!!
A Dino oldalon van a fotópályázat. Tegyél fel oda képeket. Lehet vele nyerni.
Mi biztos, hogy még jövőre (harmadjára) is ide megyünk. Nekünk JÓ a 3*-os Chiraz!!!!!!!!!!!
Általános benyomás:
Halihó!
Mi tegnap érkeztünk haza (sajnos!!!)
Iszonyatosan jo 1 hetünk volt szerintem 1 hónap is kevés lett volna nekünk:)!
Szállodával teljesen megvoltunk elégedve nem is vártunk többet mint egy 3*!
Szobák tiszták voltak, nem volt hangos a klima (ami elég szokatlan)Kivolt takaritva minden nap !
Kajával semmi probléma nem volt söt ebédelni nem is mentünk mivel elég volt a Pizza és többi kaja amit strandon adtak! Reggeli és vacsi is elég finom volt és utánna nem kellet sehova rohangálnunk..
Medencék tiszták voltak pont akkor voltak kint azok a bizonyos ellenörök és nem találtak semmit!
Animátorokrol nem is bezsélve akkor érkeztek mint mi és iszonyatosan megszerettük öket! Nekik is mint Bálintnak sokat köszönhettünk hogy jól érezzük magunkat!
Tengerröl nem is bezsélve, teljesen tiszta volt (semmi kosz semmi hinár) egyetlen baja volt hogy nagyon meleg volt:)
Sajnálom akiknek nem jött be ez a szálloda mi nagyon jol érzetük magunkat!
Igen nagyon szépen köszünjük sőt az ott tartózkodó többi lengyel német szlovák turista is köszönetét küldi hogy Miattatok változott meg a szálloda!
Ugy látom akik jól érzeték magukat kint MOST még ök hibásak, ahogy mi se éltük át hogy mi volt főszezonban szertinem ti se tudtok bezsélni arrol hogy mivan ott kint MOST és nyugodt szívvel tudok én is küldeni képet!És igen a két uj medencéröl tudok küldeni képeket bár nekem nem jött be az medence mivel nem volt ott animácio de ha vki nyugalomra vágyott tökéletes volt neki!Ja és szálloda tulajdonosa elárulta h jövöre a nagy medencékhez az uj kiscsuzdák mellett épitenek nagyokat is:D
Ui: Szabotázs:D
Mi tegnap érkeztünk haza (sajnos!!!)
Iszonyatosan jo 1 hetünk volt szerintem 1 hónap is kevés lett volna nekünk:)!
Szállodával teljesen megvoltunk elégedve nem is vártunk többet mint egy 3*!
Szobák tiszták voltak, nem volt hangos a klima (ami elég szokatlan)Kivolt takaritva minden nap !
Kajával semmi probléma nem volt söt ebédelni nem is mentünk mivel elég volt a Pizza és többi kaja amit strandon adtak! Reggeli és vacsi is elég finom volt és utánna nem kellet sehova rohangálnunk..
Medencék tiszták voltak pont akkor voltak kint azok a bizonyos ellenörök és nem találtak semmit!
Animátorokrol nem is bezsélve akkor érkeztek mint mi és iszonyatosan megszerettük öket! Nekik is mint Bálintnak sokat köszönhettünk hogy jól érezzük magunkat!
Tengerröl nem is bezsélve, teljesen tiszta volt (semmi kosz semmi hinár) egyetlen baja volt hogy nagyon meleg volt:)
Sajnálom akiknek nem jött be ez a szálloda mi nagyon jol érzetük magunkat!
Igen nagyon szépen köszünjük sőt az ott tartózkodó többi lengyel német szlovák turista is köszönetét küldi hogy Miattatok változott meg a szálloda!
Ugy látom akik jól érzeték magukat kint MOST még ök hibásak, ahogy mi se éltük át hogy mi volt főszezonban szertinem ti se tudtok bezsélni arrol hogy mivan ott kint MOST és nyugodt szívvel tudok én is küldeni képet!És igen a két uj medencéröl tudok küldeni képeket bár nekem nem jött be az medence mivel nem volt ott animácio de ha vki nyugalomra vágyott tökéletes volt neki!Ja és szálloda tulajdonosa elárulta h jövöre a nagy medencékhez az uj kiscsuzdák mellett épitenek nagyokat is:D
Ui: Szabotázs:D
Általános benyomás:
Zsuzsika "papagájbetanításáról" pedig annyit, hogy mi is láttuk a saját szemünkkel, amint néhány vendég még este, amikor nem volt elviselhetetlen a hőség, akkor is ezzel szórakoztak...Hát így én sem adnám, all. inc. ida vagy oda ( mivel a vízfogyasztás megoldahtó egész nap)...
Általános benyomás:
Ha figyelmesen elolvastad, amit írtam, akkor feltűnhetett, hogy azt is megjegyeztem, hogy nem állítom, hogy minden ugyanilyen volt júliusban is, mint most...Én elhiszem, hogy azóta is történtek változások, az viszont eléggé elképzelhetetlen, hogy ugyanaz az szálloda 1-2 hónap alatt annyit javulhat, mint amennyi a hozzászólásokból következtethető. Bárkinek küldök szívesen fényképeket, a mi fényképezőgépünk nem tűnt el, de ez bármikor bármelyik szállodában előfordulhat, akár egy 5 csillagos luxushotelben is. Természetesen nagyon sajnálok mindenkit, aki megbetegedett vagy bármilyen egyéb okból nem sikerült jól a nyaralása (és érző ember vagyok, én senkinek nem kívánom azt, hogy napokig-hetekig bármikor is rosszul legyen). Hozzánk a szálloda igazgatója személyesen jött oda és kérdezgette, hogyan érezzük magunkat (nem egészségügyi értelemben), szívélyesen beszélgettünk, egyik magyar utastársunk viszont szenvedett a gyomrával, neki maga a főnök rendelte meg külön, orvosi utasításra a kímélő ételt, mivel látta, hogy csak bagettet rágcsál (és megkérdezte, hogy nem ízlik-e neki az étel). Szóval nekem személy szerint nagyon sokat jelentett az, hogy nemcsak 1-1 fizető árucikknek éreztük magunkat, minden napra kijutott egy kedves mosolyból, "sziából" és már ez is túlszárnyalta minden elvárásunkat. Hangsúlyozom, mi nem arra készültünk föl, hogy egy európai luxusszállodába megyünk, de nekünk már ez is lélegzetelállító volt...Sajnálom, hogy sokan ebben is csak azt látják, hogy ők szenvedtek és mi csak és kizárólag az ő siralmaik miatt érezhettük jól magunkat...És még egyszer mondom, ha valakinek kell fénykép a mostani állapotokról, akkor szóljon!
Általános benyomás:
Végre vannak változások. Hurrrá!
Remélem készítettél sok szép képet is és egyet kettőt szívesen megosztasz velünk is, hogy láthassuk a változásokat, hogy milyen is lett ez a csodás szálloda.Éppen itt van az ideje a változásokna.Szeptemberben mikor már a gyermekes családok nem mennek nyaralni mert kezdődik az iskola, óvoda akkor egy gyermekbarát szálloda megfelelő szinten ki is tudják szolgálni a vendégeket.
Mivel folyton arra hivatkoznak a levélben, hogy a szálloda nem volt felkészülve a főszezonban a tömeges nyaralókra akkor most szeptemberben már biztos megfelelő volt a létszám. (ez remek!)
Tudod mi nem tudtunk képeket csinálni mert a gépünket ellopták. Tudom mi voltunk a hibásak mert miért is vittünk egy nyaralásra fényképezőgépet. A gyerekek meg mi a francnak mentek bele a medencébe 40 fokba akkor nem kaptak volna fertőzést.
Szóval neked csak ugyan azt írnám mint már előtted ömlengő lekezelő társadnak, hogy éld át azt amit mi a két 7 éves gyerekkel és legyél annyira beteg mint ők!!!!!!!!!!!!!!
Lassan sajnos eljutok odáig, hogy tényleg tiszta szívből kívánom azt a betegséget azoknak akik ilyen stílusban írogatnak mint ami a lányomnak volt.
Nincsen azzal semmi gond ha valaki jól érzi magát csak ne akarjon már minket kioktatni az akkori helyzetről!!!!!!mert nem akkor volt kint. Szívesen elhiszem bárkinek, hogy most gyönyörű és tökéletes a szálloda de sajnos júliusban nem volt az és mégegyszer jelzem, ezt a kártérítésekkel az iroda el is ismeri.
Remélem készítettél sok szép képet is és egyet kettőt szívesen megosztasz velünk is, hogy láthassuk a változásokat, hogy milyen is lett ez a csodás szálloda.Éppen itt van az ideje a változásokna.Szeptemberben mikor már a gyermekes családok nem mennek nyaralni mert kezdődik az iskola, óvoda akkor egy gyermekbarát szálloda megfelelő szinten ki is tudják szolgálni a vendégeket.
Mivel folyton arra hivatkoznak a levélben, hogy a szálloda nem volt felkészülve a főszezonban a tömeges nyaralókra akkor most szeptemberben már biztos megfelelő volt a létszám. (ez remek!)
Tudod mi nem tudtunk képeket csinálni mert a gépünket ellopták. Tudom mi voltunk a hibásak mert miért is vittünk egy nyaralásra fényképezőgépet. A gyerekek meg mi a francnak mentek bele a medencébe 40 fokba akkor nem kaptak volna fertőzést.
Szóval neked csak ugyan azt írnám mint már előtted ömlengő lekezelő társadnak, hogy éld át azt amit mi a két 7 éves gyerekkel és legyél annyira beteg mint ők!!!!!!!!!!!!!!
Lassan sajnos eljutok odáig, hogy tényleg tiszta szívből kívánom azt a betegséget azoknak akik ilyen stílusban írogatnak mint ami a lányomnak volt.
Nincsen azzal semmi gond ha valaki jól érzi magát csak ne akarjon már minket kioktatni az akkori helyzetről!!!!!!mert nem akkor volt kint. Szívesen elhiszem bárkinek, hogy most gyönyörű és tökéletes a szálloda de sajnos júliusban nem volt az és mégegyszer jelzem, ezt a kártérítésekkel az iroda el is ismeri.
Általános benyomás:
Plusz mi nem zabáltunk. Nem szoktunk. Sem Tunéziában, sem itthon, sem a világ egyetlen pontján sem. Mi kulturáltan étkezünk.
Zsuzsika pont igy fogalmazta meg, hogy miért nem kapunk palackozott vizet. Még a 40 fok is stimmel.Meg a fejrelocsolás is.
Örülök, hogy ha már segiteni nem tudott, legalább a papagájok szövegbetanitására képes.
Zsuzsika pont igy fogalmazta meg, hogy miért nem kapunk palackozott vizet. Még a 40 fok is stimmel.Meg a fejrelocsolás is.
Örülök, hogy ha már segiteni nem tudott, legalább a papagájok szövegbetanitására képes.