Prima life karawan beszámoló

Utazás időpontja:
2008.07.01 - 2008.07.14

Sousse, Tunézia

Családommal már nem elöször utaztunk külföldre... voltam már rosszabb helyen mint ez a szálloda. Tulajdonképpen a szállással nem is volt gondom azon kívűl hogy klíma az nincs!!! Arra jó hogy aludjunk fürödjünk tvzzünk! Takarítás is megfelelő, igaz a wc papírért szólni kell! Az étel hát.. az én nem eszem halat meg ilyeneket, de attól függetlenűl volt mit enni, a milánnói az mindennap jó volt a reggelikkel semmi probléma!! A palacsinta nagyon finom! A recepción már voltak gondok.. 2 napig kellett lejárni és könyörögni azért hogy megtudjuk mennyibe kerűlne átváltani all inclusive ellátásra.. hát 2x annyi mint ha itthon befizettük volna de nem is bántuk meg hogy nem fizettük be! Fél panzióval is tökéltesen elvoltunk! Ha a pincérnek adsz néha néha borravalót akkor az egész nyaralás alatt a legjobb kiszolgálást kaphatja az ember! nekünk pl minden nap gyönyörűen feldíszített lefoglalt asztalunk volt. De volt ám probléma is.. akiknek fiatal lányuk van azok figyeljenek nagyon oda! Az animátor srácok nagyon pofátlanúl bepróbálkoznak és amikor nem jutnak célba(remélem mindenki tudja mit jelent a "cél") akkor undorító megjegyzéseket tesznek lenéző gesztusokat ami néha megkeserítheti az utazást.

Ami fontos!!!!!

A napozó ágyak+napernyő+kisasztal+párna a napozó ágyra nagyon olcsó a szálloda strandján! nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!

A strandon bár szolgálat működik! Az italokat nyugodtan lehet fogyasztani, és a gyümölcstálat is, mi nem kaptunk tőle hasmenést, nem vízezik!

A tevegelés igazi kaland, akinek van idelye és még pénze az mindenképpen mennyen el! de vízet vigyen magával mindenképp, mert a tevegelés alatt az ital nagyon drága!(2-3szorosa a bolti árnak)

A prima life karawan szálloda hátsó bejáratával szemben az út másik oldalán van egy kis Gyrosos! nagyon aranyosak korrektek és az étel mínősége is kifogástalan! ajánlom mindenkinek! mi majdnem minden nap ettünk ott!

(aki nem bírja a fűszeres ételeket az ne egyen gyrost csak pizzát!)

Port el Kantui szép hely, de a taxisnak nam szabad 5-nél többet adni!!! mindenkinek javasolom hogy taxizzon menjen át port el kantuiba! szép hely!

A bazárban a városban és port el kantuiban árult tényleg ezüst karkötő amibe a nevet belevésik arab írással az NEM EZÜST!!! mi 3 különböző helyen vettünk direkt, egyik sem volt ezüst bevizsgáltattuk.

Azthiszem több mindent nem kell tudni:)

jó nyaralást mindenkinek! és vigyázzatok magatokra!

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!