Titanic Royal Resort 5*


5 pont - 1 értékelés   
Még nincs értékelés. Írja Ön az elsőt!
Város:
Hurghada 
Besorolás:
 

Értékelések az nevű ajánlathoz

Értékelések az nevű szállodához


Írja meg tapasztalatait!
Név:
- Időskorú pár
Dátum:
2019.10.19 21:47
Visszatérne:
igen
Általános benyomás:
Elhelyezkedés:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szolgáltatások:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tisztaság:
csillag csillag csillag csillag csillag
Ellátás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szobák:
csillag csillag csillag csillag csillag
Általános benyomás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tetszik:
Az elhelyezéssel, a szolgáltatásokkal, a programokkal, a tisztasággal elégedettek voltunk. Luxorban Norbika nagyon lelkesen szolgálta ki a csoportot és magyar tudása is jó volt. A kirándulásokat is szervező Mária segítőkészsége kiváló volt. Kairóban Ima idegenvezetése profi volt. Jó volt a hurghadai kirándulás és a fix áras bazár látogatás. A kairói és a luxori kirándulás nagy élmény volt. A mindenhol jelenlévő folyamatos rendőri jelenlét miatt a közbiztonság kiváló volt

Nem tetszik:
A hajnali érkezés után kellemetlenül érintett az a tény, hogy nem volt szoba és a recepció közölte, hogy 14 óráig nem is lesz, valamint csak ebéd jár az első napon. Igazuk volt, de erre minket senki nem készített fel. A recepciósok látva helyzetünket, 9 órakor adtak egy átmeneti szobát és biztosítottak karszalagot, hogy reggelizhessünk. 11 órakor aztán megkaptuk végleges elhelyezésünket. Az első 2-3 nap után a szobában már akadozott a szolgáltatás, amelyet észrevételeztem a recepción. ( elvitték a törülközőket, de nem kaptunk másikat, nem kaptunk coca colát, kevesebb ásványvizet kaptunk) Ezután javulás történt. Egyes vélemények szerint naponta kellett volna baksist adni. A helyi idegenvezető Szabri magyar tudása elég gyenge, sokszor nehéz volt megérteni azt amit mondott. Szabri egyébként szolgálatkész és segítő volt. Bosszantó volt, hogy a befizetett kirándulásoknál, illetve a hazautazásnál a buszok 20-30 perceket késtek. Nem tetszett, hogy Szabri folyamatosan felhívta a figyelmünket, hogy a buszvezetőknek baksist kell adni. A kairói látogatás végén a parfüméria látogatás kicsit "lehúzós" jellegű volt. Ezt a programot fakultatívvá kéne tenni.

Egyéb:
A wi-fi szolgáltatás gyenge volt, soha nem kapcsolódott be újra

A szállónál lévő két patika nem működött.automatikusan. Naponta hatszor-nyolcszor kellett újra jelszóval belépni. A szobaszámhoz tartozó nyolc jegyű kódot nem kaptuk meg, de megoldottuk a wi-fi-t. A résztvevőket a jövőben figyelmeztetni kell arra, hogy az első napra vigyenek magukkal tartalék ennivalót és a szálloda adjon legalább fél liter ásványvizet az érkezéskor.









(06 20) 884 94 00
Irodáink
Hírlevél feliratkozás
Megjelölt utazások