Studios Royal Orchid 3*+
4.2 pont - 1 értékelés
Még nincs értékelés. Írja Ön az elsőt!
Város:
Canico de Baixo
Besorolás:
Értékelések:
Értékelések az nevű ajánlathoz
Értékelések az nevű szállodához
Írja meg tapasztalatait!
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
A szálloda elhelyzekedése kiváló volt, nagyon szép kilátással az óceánra. A studiók bár egyszerűen berendezettek, de tiszták és kimondottan tágasak voltak (nekünk 2 főre 2 fürdőszoba, egy az óceánra és egy a városra néző erkély jutott).
Az időjárás fantasztikus volt végig.
A szálloda elhelyzekedése kiváló volt, nagyon szép kilátással az óceánra. A studiók bár egyszerűen berendezettek, de tiszták és kimondottan tágasak voltak (nekünk 2 főre 2 fürdőszoba, egy az óceánra és egy a városra néző erkély jutott).
Az időjárás fantasztikus volt végig.
Nem tetszik:
Sok étterem van, de nehéz jót találni.
Azért végül sikerült.
Sok étterem van, de nehéz jót találni.
Azért végül sikerült.
Egyéb:
A Neckerman, mint utazási iroda gyakorlatilag semmilyen szolgáltatást nem nyújtott azon kívül, hogy rep. jegyet rendelt és szobát foglalt. (Ezt mi is megtehettük volna.)
Budapesten, a részvételi jegyen szereplőkkel ellentétben, nem várt senki induláskor. A megadott szám nem volt elérhető. Mdeirán egy fitalember egy buszhoz irányított és egy szinte nulla információt tartalmazó paírt adott. Ezen egy funchali cím és telefonszám szerepelt, ahova fordulhatunk a kérdéseinkkel. (A szállásunk innen kb. 20km-re, Canicoban volt.)
A szállodában sem várt senki. Azt is csak a faliújságról tudtuk meg, hogy Beata Kesslernek hívják az idegenvezetőnket, aki az egész egy hét alatt kísérletet sem tett arra, hogy felvegye velünk a kapcsolatot. A programjainkat nekünk kellett Funchalba utazva lefogalalni, de a Neckerman képviselője ott sem volt elérhető. a Thomas Cook-on keresztül foglaltunk végül. A hazautazásnál a buszos felvétel időpontjáról csak az utolsó előtti nap kaptunk tájékoztatást, mikor erről sms-ben (nem vette fel a telefont az idegenvezető) érdeklődtünk. Ez a busz végül amúgy nem jött értünk. Csak azért nem késtük le a gépet, mert felengedtek egy német túristákat szállító másik Neckerman buszra.
A jövőben SEMMIKÉPP nem fogunk Neckermannal utazni!
A Neckerman, mint utazási iroda gyakorlatilag semmilyen szolgáltatást nem nyújtott azon kívül, hogy rep. jegyet rendelt és szobát foglalt. (Ezt mi is megtehettük volna.)
Budapesten, a részvételi jegyen szereplőkkel ellentétben, nem várt senki induláskor. A megadott szám nem volt elérhető. Mdeirán egy fitalember egy buszhoz irányított és egy szinte nulla információt tartalmazó paírt adott. Ezen egy funchali cím és telefonszám szerepelt, ahova fordulhatunk a kérdéseinkkel. (A szállásunk innen kb. 20km-re, Canicoban volt.)
A szállodában sem várt senki. Azt is csak a faliújságról tudtuk meg, hogy Beata Kesslernek hívják az idegenvezetőnket, aki az egész egy hét alatt kísérletet sem tett arra, hogy felvegye velünk a kapcsolatot. A programjainkat nekünk kellett Funchalba utazva lefogalalni, de a Neckerman képviselője ott sem volt elérhető. a Thomas Cook-on keresztül foglaltunk végül. A hazautazásnál a buszos felvétel időpontjáról csak az utolsó előtti nap kaptunk tájékoztatást, mikor erről sms-ben (nem vette fel a telefont az idegenvezető) érdeklődtünk. Ez a busz végül amúgy nem jött értünk. Csak azért nem késtük le a gépet, mert felengedtek egy német túristákat szállító másik Neckerman buszra.
A jövőben SEMMIKÉPP nem fogunk Neckermannal utazni!