CSAK AKKOR MENJETEK, HA KALANDOT AKARTOK! beszámoló

CSAK AKKOR MENJETEK, HA KALANDOT AKARTOK!

14805 megtekintés

2013.09.03 - 2013.09.10

Caribbean World Venus Beach 4*, Hammamet, Tunézia

Fhú! Hol is kezdjem....

ha valaki izgalmas kalandot keres, keljen útra nyugodtan, viszont, ha pihenni szeretnél tiszta környezetben, finom ételekkel, italokkal tartalmas fakultatív programokkal, akkor ne Tunéziát válaszd!

Állítólag 4 csillagos szállodában voltunk. Én ezt nem vettem észre. Kosz volt, a falak a folyosón másfél méterig felázva, ha esett az eső, másnap békák ugráltak a közlekedő folyosón, ahol mindig sötétben kellett közlekedni, mert spóroltak a villannyal.

Az all inclusive koszos, kicsi, üveg poharakból csapolt ihatatlanul gej üdítők ivását jelentette (hideg vízzel lehetett hígítani) illetve a 3. naptól kezdve én csak török teát ittam.

A pizza liszt ízű volt. A grillen készült dolgokat (hal, hús) vagy oda égették vagy csontos, rágós volt (nagyon durván). Pörköltes dolgokat meg se mertem kóstolni, mert lehetett látni, hogy spórolósan ami tegnap még a grillnél volt, ma már valami szószban (legtöbbször currys szószban) van. Tulajdonképpen egy hétig nem ettünk húst, nem ittunk tejet (max halat ettünk teával)Sütivel tudtam tulajdonképpen jól lakni...(4 csillagos szállodában a grill mellett volt egy elektromos főzőlap is, aminek a kerámiája nem csak koszos, de törött is volt...) A higiénia hiánya miatt a 6. napon már kezdtünk rendesen betegek lenni a kajától.... a repülőn visszafelé másokkal beszélgetve hasonló tapasztalatokat osztottunk meg egymással. A közbiztonság nem létezik ,az óvárosban fényes nappal kirabolnak, ha bemész...szállodán belül, a szobában sem szabad pénzt hagyni, mert az ott dolgozók ellopják azt... volt olyan ember, akinek a hitelkártyája tűnt el... két becsületes embercsoport létezik Tunéziában: a taxisok és a szállodai animátorok... pénzt a szállodában váltani nem tudtunk... a beltéri medencék fakó tej színű vizük miatt a lábujjamat sem mertem beletenni, a tenger és a tengerpart gyönyörű volt, de szintén kosz volt mindenhol (szennyvíz telep volt közvetlenül a szállodai tengerpart mellett, valamint a lovakat és tevéket szándékosan oda szaratták a tengerpartra)kalandnak jó, de óvodás vagy annál kisebb korú gyerekkel tilos Hammametbe utazni...

Hozzászólások a beszámolóhoz

Még nincs hozzászólás. Legyél Te az első, aki véleményt mond!