Pullmantour Sovereign
Értékelések az nevű ajánlathoz
Értékelések az nevű szállodához
Írja meg tapasztalatait!
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
A hajóra nagyon gyorsan intézték a be csekkolást.
Az összes kiszolgáló személyzet munkája nagyon jó és szervezett.Ötletes amikor a hajótól messze a város van ingyenes busz járat.
A hajóra nagyon gyorsan intézték a be csekkolást.
Az összes kiszolgáló személyzet munkája nagyon jó és szervezett.Ötletes amikor a hajótól messze a város van ingyenes busz járat.
Nem tetszik:
Vannak rosszul működő berendezések Pl: rossz állapotú csaptelep,WC.A hajó elég régi és ezért vannak ezek a hibák.
Vannak rosszul működő berendezések Pl: rossz állapotú csaptelep,WC.A hajó elég régi és ezért vannak ezek a hibák.
Egyéb:
Őszeségében mi nagyon jól éreztük magunkat.
Az utasok viselkedéséről a hajó személyzete nem tehet.
Őszeségében mi nagyon jól éreztük magunkat.
Az utasok viselkedéséről a hajó személyzete nem tehet.
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
személyzet, programok, pontosság, szervezettség
személyzet, programok, pontosság, szervezettség
Nem tetszik:
Zsúfoltság a hajón
Zsúfoltság a hajón
Egyéb:
mindenkinek ajánlom
mindenkinek ajánlom
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
Azt kaptuk amit ígértek
Azt kaptuk amit ígértek
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
A Róma starthelyszínnel megmenekültünk a becsekkolási tumultustól. A rostos narancslé egyszerűen mennyei volt, akár egy facsart narancs. Minden nap új csodát ismerhettünk meg, az utazás gyötrelmeit pedig átbuliztuk.
A presszókávé, capuccino is a díjmentes fogyasztás részét képezte.
A Róma starthelyszínnel megmenekültünk a becsekkolási tumultustól. A rostos narancslé egyszerűen mennyei volt, akár egy facsart narancs. Minden nap új csodát ismerhettünk meg, az utazás gyötrelmeit pedig átbuliztuk.
A presszókávé, capuccino is a díjmentes fogyasztás részét képezte.
Nem tetszik:
A reggelihez nem volt semmi zöldség(paradicsom, uborka).
Ebédre és vacsorára hiányoltuk a leveseket. Ebédre általában hideg paradicsomleves, vacsira egyféle leves volt
összességében nem lehetett belekötni semmibe!!
A reggelihez nem volt semmi zöldség(paradicsom, uborka).
Ebédre és vacsorára hiányoltuk a leveseket. Ebédre általában hideg paradicsomleves, vacsira egyféle leves volt
összességében nem lehetett belekötni semmibe!!
Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
A hajón 2000 vendéget kellett szervezni, kiszolgálni, ezt profi módon oldották meg.A személyzet a hajón végtelenül kedves, szolgálatkész.Az út tartalma, programja csodálatosan szép.
A hajón 2000 vendéget kellett szervezni, kiszolgálni, ezt profi módon oldották meg.A személyzet a hajón végtelenül kedves, szolgálatkész.Az út tartalma, programja csodálatosan szép.
Nem tetszik:
A recepción csak spanyolul beszéltek, angolul is nehezen boldogultunk. A német nyelvet egyáltalán nem ismerik/hajlandók használni. Az idegenvezetés a kirándulásoknál alapvetően jó volt, kivéve Rómát, ahol a idegenvezető a csoportot a Trévi kúthoz bevitte és közölte, hogy 16 óráig szabad foglalkozás.Csak olaszul beszélt. A budapesti Start iroda nem biztosított magyar nyelvű tájékoztató anyagot, amit a MAHART-tól egy utastársunk ügyesen beszerzett, tehát van!Mivel Barcelonában + 1-1 napot befizettünk a Start irodánál, és a repülőtéri transzfert is, döbbenetünkre a lefoglalt szállásunkon közölték (Best Western), hogy szoba nincs, de egy másik szállodájukban biztosítanak helyet. Ez nagy időt vett el tőlünk, streszt okozott, hogy a taxi aztán reggel megjön-e időben az új helyre.Németül nem beszéltek.A szoba sokkal rosszabb volt, mint az előző, egy tűzfalra nézett az ablak. Amikor kevés idő van egy városra, nem szabadna ennek előfordulnia.Az új Hotelban (Sant Antoni)a recepciós rutinosan, fordító programot használva tájékoztatott.
A recepción csak spanyolul beszéltek, angolul is nehezen boldogultunk. A német nyelvet egyáltalán nem ismerik/hajlandók használni. Az idegenvezetés a kirándulásoknál alapvetően jó volt, kivéve Rómát, ahol a idegenvezető a csoportot a Trévi kúthoz bevitte és közölte, hogy 16 óráig szabad foglalkozás.Csak olaszul beszélt. A budapesti Start iroda nem biztosított magyar nyelvű tájékoztató anyagot, amit a MAHART-tól egy utastársunk ügyesen beszerzett, tehát van!Mivel Barcelonában + 1-1 napot befizettünk a Start irodánál, és a repülőtéri transzfert is, döbbenetünkre a lefoglalt szállásunkon közölték (Best Western), hogy szoba nincs, de egy másik szállodájukban biztosítanak helyet. Ez nagy időt vett el tőlünk, streszt okozott, hogy a taxi aztán reggel megjön-e időben az új helyre.Németül nem beszéltek.A szoba sokkal rosszabb volt, mint az előző, egy tűzfalra nézett az ablak. Amikor kevés idő van egy városra, nem szabadna ennek előfordulnia.Az új Hotelban (Sant Antoni)a recepciós rutinosan, fordító programot használva tájékoztatott.
Egyéb:
A nyelvi problémák azért okoztak meglepetést, mert németül eddig mindig boldogultunk s ennek hiányára az utazási iroda nem hívta fel a figyelmünket.Ma már nem lehet gond, hogy az alapvető információkat a Start magyarul kiadja az utazóknak ennyi pénzért.Végül is hatan voltunk magyarok a hajón, jó lett volna ha tudunk egymásról, mert a problémáink is hasonlóak voltak.
A nyelvi problémák azért okoztak meglepetést, mert németül eddig mindig boldogultunk s ennek hiányára az utazási iroda nem hívta fel a figyelmünket.Ma már nem lehet gond, hogy az alapvető információkat a Start magyarul kiadja az utazóknak ennyi pénzért.Végül is hatan voltunk magyarok a hajón, jó lett volna ha tudunk egymásról, mert a problémáink is hasonlóak voltak.