Hotel Pliska 3*


3.4 pont - 3 értékelés   
Még nincs értékelés. Írja Ön az elsőt!
Város:
Várna 
Besorolás:
 

Értékelések az nevű ajánlathoz

Értékelések az nevű szállodához


Írja meg tapasztalatait!
Név:
- Baráti társaság
Dátum:
2019.09.05 21:32
Visszatérne:
igen
Általános benyomás:
Elhelyezkedés:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szolgáltatások:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tisztaság:
csillag csillag csillag csillag csillag
Ellátás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szobák:
csillag csillag csillag csillag csillag
Általános benyomás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tetszik:
Keves-altalaban izletes valasztek az eteleknel es igy nem hiztam meg.Szoba egyszeru tiszta semmi luxus.A helyi italok valaszteka megfelelo.Ar/ ertek arany igen jo!Parkolas a hotel elott.

Iszonyu sok kover ember aki "zabalni" jottek es hihetetlen pocsekolas, ami felhaborit.

Biztonsag erzet mindenutt, pedig alig latni rendort es nincs zaklatas.

Nem tetszik:
Keves napozoagy.Koran kellett foglalni, hogy legyen, bar igy minden nap lattam a tengerbol ki-

pattanni a napot!

Egyéb:
Az ar alapjan nem vartam sokat, de tobbet kaptam es igazan jot pihentem.Aki nem szivleli a "rongyrazast es nem tul valogatos, azoknak melegen tudom ajanlani.



Név:
- Család kiskorú gyermekkel
Dátum:
2019.08.08 11:23
Visszatérne:
nem
Általános benyomás:
Elhelyezkedés:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szolgáltatások:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tisztaság:
csillag csillag csillag csillag csillag
Ellátás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szobák:
csillag csillag csillag csillag csillag
Általános benyomás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tetszik:
A szállás elhelyezkedése a tengerparttól mindösszesen 10 perc sétára található, ami könnyen megközelíthető.

Nem tetszik:
A szálláson a szobák ágyi poloskákkal voltak tele, mondanom sem kell rengeteg csípéssel távoztunk.

Az ételek minden nap szinte ugyanazok az ételek voltak, a reggelinél a pékárún érezni lehetett, hogy a tegnapi, illetve azelőtti maradékot adták ki újra, így annak ellenére, hogy all inclusiv ellátásban részesültünk, kénytelenek voltunk más étteremben étkezni.

Az utazási iroda kirendelt embere nem foglalkozott velünk! Amikor a reptérről megérkeztünk Várnába, közölte, hogy az utazási iroda által küldött programokat ne látogassuk mert egyrészt messze van, másrészt pedig nagyon drága. Ennek fényében összesen 2 programot bocsátotta rendelkezésünkre, melyet Várna területén vehettünk igénybe, de ezen programok mindösszesen kb. 2-3 órát vettek igénybe, semmilyen további szolgáltatást nem tartalmazott. Példának okáért az egyik program egy hajókázás volt, melyben semmilyen étkezés nem szerepelt (ezt természetesen akár mi magunk is le tudtuk volna foglalni, mert szervezői munkát nem igényelt), míg a másik program egy jeppes körtúra, amihez szintén nem tartozott ellátás. Mindezek ellenére a hajókázás a Nija hajóval, Nessebar-i városnézés + ebéd programot választottuk, figyelemmel arra is, hogy gyermekbarát programot is tartalmazott. Ez az utazási iroda kirendelt képviselőjének egyáltalán nem tetszett, szó szerint le akart minket beszélni róla! Ami végképp felháborított, hogy a program lefoglalását követően jelezte az érintett iroda képviselője, hogy áremelkedés következett be (előzetes értesítést nem kaptunk erről, holott kötelező lett volna), így az előzetesen kiküldött árral ellentétben (66leva/felnőtt - 22 leva/gyereke) 70leva/felnőtt - 34 leva/gyermek (nyugtával tudom igazolni) -összegnek megfelelő árat fizettünk meg. Az áremelkedésnek okát nem adták meg, előzetesen nem kerültünk kiértesítésre. Mondanom sem kell, hogy ez jogszabállyal ellentétes magatartás!

A szállás elhagyásával kapcsolatban megjegyezni kívánom, hogy bár 12:10-kor Burgaszból indult vissza repülőgép Debrecenbe, számomra érthetetlen hogy ehhez miért kellett kisgyermekkel hajnali 6:00-kor elindulni?

A repülőtérre 7:30-kor érkeztünk meg, míg más személyek -akik szintén Debrecenbe jöttek volna - kb. 10 órakor jelentek meg. Mondhatom, hogy ellátás nélkül vártunk a reptéren 3 órán keresztül, hangsúlyozom, hogy kisgyermekkel!!! Bár reggelit csomagolt a szálloda, de az reggelinek nem minősíthető, hiszen két száraz kenyér közé egy szeletelt sajtot tettek, illetve egy egész paradicsom, egy uborkadarab, egy alma és egy narancs került csomagolásra a részünkre. Nem is értem, hogy mit gondoltak, hogy majd a reptéren nekiállunk harapni a paradicsomot a sajtos kenyérhez????

Összeségében, illetve az árérték arányában felháborítónak tartom az önök által nyújtott szolgáltatást, de természetesen hivatalos levél formájában is panaszt kívánok tenni az utazási iroda ellen.

Egyéb:
Természetesen a történtek figyelembevétele mellett a jövőben nem kívánom igénybe venni az utazási iroda szolgáltatását, illetve kártérítési igényt kívánok érvényesíteni Önökkel szemben.



Név:
- Egyéni utazó
Dátum:
2019.07.30 12:31
Visszatérne:
igen
Általános benyomás:
Elhelyezkedés:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szolgáltatások:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tisztaság:
csillag csillag csillag csillag csillag
Ellátás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Szobák:
csillag csillag csillag csillag csillag
Általános benyomás:
csillag csillag csillag csillag csillag
Tetszik:
A tenger közelsége , kényelmes szoba

Nem tetszik:
Nincs parkolási lehetőség , vagy csak nagyon korlátozott számban



Egyéb:










(06 20) 884 94 00
Irodáink
Hírlevél feliratkozás
Megjelölt utazások